ИЗУЧЕНИЕ ЯЗЫКОВ :: BUSINESS ENGLISH :: NEGOTIATIONS 21b |
||
|
Пример делового письма: | |
Inactive Customer Inquiry | "Неактивного Клиента Запрос" |
THE $ILKIES | Логотип компании |
Silkies, UK 34 Park Lane London, England 12345 18.10.2009 |
Адрес компании и дата |
Mr. Martin Berger 25 Munichstrasse Freiburg, Germany 23456 |
Получатель |
Dear Mr. Berger: We are at a loss when we see that you are no longer working with us in a business relationship. Is there something we have done, or for that matter, have not done? Please take a moment's time to write a brief sentence or two and let us know. |
Дорогой мистер Бергер. Мы в растерянности, когда видим, что Вы с нами больше не работаете. Мы что-то не так сделали или не сделали? Пожалуйста, черкните нам пару предложений. |
We have just expanded our warehouse and have improved Silkies to serve you more efficiently. We value you as a business associate and hope that we will hear from you soon. | Мы расширили наш склад и улучшили Шелковичку. Мы ценим Вас как бизнес-партнёра и надеемся вскоре от Вас что-то услышать. |
Sincerely, | Наилучшие пожелания |
Sam
Elliot Sales Manager |
Имя Должность |